Kibújt a szög a zsákból? A Ubisoft vadonatúj filmes részlege a cég egyik legnagyobb franchise-zát viszi vászonra és nem feltétlenül azért, mert a rajongók évek óta könyörögnek érte. Alain Corre, a Ubisoft Europe vezetőjének nyilatkozata szerint a cél az, hogy még több emberrel megismertesse az Assassin's Creedet, olyanokkal is, akik soha nem játszottak egyetlen játékkal vagy olvastak bármit a franchise-ról.
Nem csoda, hogy újabb játékosokra van szükségük, az Assassin's Creed sorozat valóban látott már szebb napokat. Szinte állandó hullámzás jellemzi a franchise-t, miután biztos rajongótábort épített ki magának az első részekkel, a harmadikat sokan a legrosszabb darabnak tartják, viszont a kreatív Black Flag kirántotta a gödörből, hogy a Unity azonnal vissza is lökje oda, és ezzel megrendült a játékosok bizalma, aminek következményeképpen a Syndicate már korán sem szólt akkorát, mint várták.
A kezdetek óta rengeteget veszített népszerűségéből és ezen a Ubisoft így készül javítani, de nem szabad elfelejteni, hogy amíg nekik igazából a felhajtás a lényeg, addig a legnagyobb részesedést vállaló 20th Century Foxnak nagyon nem mindegy a végösszeg, mert ők szép kis összeget fizettek a jogokért és nyilván nem egy filmmel terveznek. A Ubisoft valóban nem ezzel a filmmel fogja megszedni magát, viszont ettől függetlenül nyíltan elismerni, hogy számukra ez csak egy marketing fogás, talán nem a legokosabb döntés.